„Kreatywność to nasza pasja”

Google Moja Firma jak założyć i co dzięki temu można zyskać

Prowadząc firmę należy nastawić się nie tylko na sam biznes ale tez na jego odpowiednią reklamę. Wiadomo konkurencja nie śpi, a im łatwiej nas znaleźć tym lepiej. Do tego najłatwiej i najprościej reklamować się w Internecie, poza tym to opcja o wiele bardziej przystępna cenowo dla małych przedsiębiorców. Jednym z narzędzi, które nam bardzo ułatwi widoczność w sieci jest Google Moja Firma.

Co to dokładnie jest Google Moja Firma

Google Moja Firma jest to usługa darmowa dedykowana dla firm przez Google. Za jej pomocą można stworzyć w Internecie wizytówkę firmy która jest następnie wyświetlana w aplikacjach takich jak Google Mapy i Google Plus. Kiedy ktoś jadąc samochodem szuka w naszej okolicy usługi, którą akurat my oferujemy, to na trasie wyświetla mu się informacja o naszej firmie. Dzięki tej wizytówce klienci mogą nas łatwo i szybko znaleźć.

Możliwość dołączenia do wizytówki naszej witryny internetowej pozwala dodatkowo na lepszą weryfikację naszej wiarygodności.

Gdzie znajdę Google Moja Firma?

Usługa Google Moja Firma jest całkowicie bezpłatna. Aby ją założyć wystarczy wejść na stronę https://www.google.pl/intl/pl_pl/business/ i uzupełnić dane na temat naszej firmy:

  • nazwa;
  • adres naszej działalności (jeśli prowadzimy usługi w domu klienta należy zaznaczyć to wybierając odpowiednią opcję);
  • godziny otwarcia;
  • kategorię naszej działalności;
  • dane kontaktowe – adres strony internetowej i numer telefonu.

Na sam koniec należy zweryfikować swój adres poprzez potwierdzenie za pomocą specjalnego kodu, który otrzymamy.

Dodatkowe korzyści z Google Moja Firma

Nie od dziś wiadomo, że jakość liczy się o wiele bardziej niż ilość. Dzięki tej wizytówce zyskujemy dodatkowe bonusy mające wpływ na pozycjonowanie:

  • zadowoleni klienci mogą zostawiać pochlebne komentarze pod naszą wizytówką;
  • im więcej pozytywnych opinii tym „wyżej” jesteśmy w rankingu i łatwiej nas znaleźć na Mapach Google;
  • większa wiarygodność firmy dzięki wizytówce i wystawionych pod nią opinii;
  • dzięki wizytówce łatwo i szybko można nas znaleźć.

Większość użytkowników szukając określonych usług, czy sklepu kieruje się takimi aspektami jak odległość od miejsca, w którym przebywają, czy rankingu jaki uzyskał dany lokal, sklep. Jeśli posiadamy wizytówkę, damy się łatwiej znaleźć naszym potencjalnym klientom i umożliwimy im wystawienie opinii. Jednak, aby być wiarygodnym to musimy dbać o całość naszego wizerunku w sieci (strona www, SEO). I nie zapominać przy tym o odpowiedniej jakości naszych usług. Opinie mogą zweryfikować nawet najbardziej wymuskany wizerunek.

Skomentuj

Upewnij się, że pola oznaczone wymagane gwiazdką (*) zostały wypełnione. Kod HTML nie jest dozwolony.