Pozycjonowanie sklepów

Gdzie w Internecie wyszukiwane są informacje?

Zdecydowanie najczęstszą metodą na wyszukanie informacji są właśnie wyszukiwarki internetowe. Są one tak często wybierane głównie dzięki prostocie obsługi i łatwości dostępu do miliardów stron. Wystarczy wpisać jedną interesującą nas frazę, a wyświetli nam się szereg dopasowanych specjalnie dla nas witryn.

Która wyszukiwarka jest najczęściej wybierana?

Zdecydowanie najczęściej wybieraną wyszukiwarką jest ta oferowana przez Google. Ma ona ponad 97% udziału na rynku wyszukiwarek. Ciekawostką jest, że znajduje się ona na takich stronach jak Onet.pl, Interia.pl.

Które pozycje są najczęściej klikane?


Obrazek przedstawia wyniki badania grupy Laura A. Granka, Thorsten Joachims and Geri Cay z Cornell University. Wynika z niego, że pierwsze 5 linków w wynikach wyszukiwania w Google, zbiera 88% wszystkich kliknięć. Na 11 pozycje klika tylko niecały 1% ludzi. Dlatego tak ważne jest, aby Twoja strona pojawiła się w pierwszej dziesiątce wyników.

Jak osiągnąć pierwszą stronę wyników w Google dla Twojego sklepu?

Odpowiedzią jest pozycjonowanie sklepu. Jest to zbiór czynności wpływających na wyświetlenie strony internetowej na jak najwyższych pozycjach w wyszukiwarce.

Czynniki wpływające na pozycje sklepu w wyszukiwarkach

 

  • Linkowanie, czyli umieszczanie na innych stronach internetowych linku do strony pozycjonowanej. Jest to główny element wpływający na pozycje.
  • Optymalizacja, czyli zmiany kodu strony, które wpłyną pozytywnie na pozycje strony internetowej. Więcej informacji na ten temat w artykule “Optymalizacja”.
  • Wiele innych o mniejszym znaczeniu.

 

Na co zwracać uwagę przy wyborze firmy?

 

  • Jak długo firma zajmuje się pozycjonowaniem? Można łatwo trafić na “specjalistów”, którzy z tą branżą spotkali się całkiem niedawno, wpływa to znacząco na jakość ich usług.
  • Stosowanie nieszkodzących środków pozycjonowania. Wiele firm idzie na skróty przy pozycjonowaniu wykorzystując metody potępiane przez wyszukiwarki i w związku z tym bardzo ryzykowne.
  • Przejrzysta umowa. Powinna ona mieć możliwość wycofania się, oraz być skonstruowana z łatwy do zrozumienia sposób.
  • Więcej o tym jak wybrać firmę pozycjonującą.

 

Dlaczego my?

 

  • Ponad 10 lat doświadczenia! Każdego dnia zdobywamy coraz większe doświadczenie w dziedzinie pozycjonowania, co pozwala nam utrzymać wysoką jakość usług.
  • Setki wypozycjonowanych fraz. Osiągamy wysokie pozycje dla różnych branży od zdrowia poprzez budownictwo, aż po informatykę. Dla zobrazowania różnorodności podajemy przykładowe frazy wypozycjonowane przez nas, są to: “zdrowy styl życia”, “meble na wymiar”, “kamień ogrodowy”, “przewozy do Anglii”.
  • Prosta umowa. Umowa jaką proponujemy pozwala na zrezygnowanie z pozycjonowania, bez płacenia kar. Klient płaci tylko za efekty, gdy strona pojawi się na odpowiednich pozycjach.
  • Darmowa wycena. W celu otrzymania darmowej wyceny należy wypełnić poniższy formularz. W treści zapytania proszę o podanie domeny, którą mamy wypozycjonować i frazy pod którymi ma znaleźć się ona na pierwszej stronie wyników w wyszukiwarce Google.

Poniżej kilka wykresów pozycji naszych Klientów

 

Wykres wzrostu fraz dla sklepu Wykres sklepu internetowego dla którego wprowadzamy na bieżąco kompleksowy zakres działań, efekt to ponad dwukrotny wzrost w skali roku.
Źródło: semstorm.pl. Przed rozpoczęciem działań, strona miała niezadowalający dla Klienta trend wzrostowy. Po przejęciu działań nad SEO otrzymaliśmy dużo lepsze wyniki.
Źródło: semstorm.pl.Wykres ze wzrostem ilości fraz w top10 i top50 w Google Przed rozpoczęciem działań .
Źródło: semstorm.pl.Jeśli chcesz, aby Twój sklep lub strona osiągnęła wzrosty jak na powyższych wykresach zadzwoń do nas pod numer 690-969-400.
Sprawdź też ofertę pozycjonowania dla poszczególnych miast: