Jak wybrać firmę pozycjonującą – poradnik od Google

Przez w dniu

Maile Ohye pracująca w Google, przedstawiła czym kierować się podczas wybrania firmy SEO, aby wybrać mądrze, zwiększając swoją pozycję w wyszukiwarkach. Zły wybór może nie tylko naciągnąć nas na koszty, ale co gorsza obniżyć naszą pozycję w Google. Poznaj 6 punktów, które pozwolą uniknąć kłopotów.

SEO to skrót od Search Engine Optimilizing (optymalizacja pod wyszukiwarkę internetową). Dla wielu początkujących, ten skrót kojarzy się z czarną magią. Nie ma to jednak nic wspólnego z czarami, wręcz przeciwnie. Przedstawiamy 6 punktów, które przybliżą nam podstawy prawidłowo funkcjonującej agencji marketingowej:

Maile Ohye pracująca w Google, przedstawiła czym kierować się podczas wybrania firmy SEO, aby wybrać mądrze, zwiększając swoją pozycję w wyszukiwarkach. Zły wybór może nie tylko naciągnąć nas na koszty, ale co gorsza obniżyć naszą pozycję w Google. Poznaj 6 punktów, które pozwolą uniknąć kłopotów.

SEO to skrót od Search Engine Optimilizing (optymalizacja pod wyszukiwarkę internetową). Dla wielu początkujących, ten skrót kojarzy się z czarną magią. Nie ma to jednak nic wspólnego z czarami, wręcz przeciwnie. Przedstawiamy 6 punktów, które przybliżą nam podstawy prawidłowo funkcjonującej agencji marketingowej:

  1. Optymalizacja naszej strony internetowej, której celem jest zwiększenie pozycji w wyszukiwarkach to nie kwestia czarów o natychmiastowym działaniu, którymi często mydlą nam oczy agencje interaktywne, lecz długotrwały proces. Zadanie agencji: uświadomić klienta o efektach działań oddalonych w czasie.
  2. Potencjał w wyszukiwarkach jest tak duży jak potencjał Twojego biznesu i strony internetowej, nie mniejszy i nie większy. Jeśli prowadzisz biznes lokalny, nie daj się naciągnąć na reklamę w całej Polsce. Zadanie agencji: ustalić zasięg działalności i możliwości jakie daje SEO dla danego biznesu.
  3. Ważna jest nie tylko pozycja w wyszukiwarce, ale ogólny odbiór potencjalnych klientów od trafienia na Twoją stronę, poprzez jej odwiedziny, aż do wykonania potencjalnej konwersji, jak chociażby wypełnienie i przesłanie formularza kontaktowego. Zadanie agencji: pomóc przy ulepszaniu każdego z tych elementów.
  4. Rozbudowany zakres działań z zakresu optymalizacji strony, składający się nie tylko z podstawowych działań jak ustawienie odpowiednich tytułów i opisów podstron, ale również oznaczenie języków strony, metadanych i wielu innych. Zadanie agencji: wstępne omówienie działań optymalizacyjnych w sposób zrozumiały dla klienta.
  5. Przedstawione propozycje działania poparte przez Google w artykułach pomocy, filmach lub forum. Zadanie agencji: popieranie swoich działań konkretnymi wskazówkami pochodzącymi bezpośrednio od Google.
  6. Działania optymalizacyjne mają być przydatne nie tylko dla wyszukiwarki, ale też dla użytkowników strony. Zadanie agencji: wdrożenie strony dostosowanej do urządzeń mobilnych, przyjazna i intuicyjna nawigacja itd.

Podsumowując:

  • Sprawdź czy agencja reklamowa wyraża szczere zainteresowanie Tobą i Twoim biznesem.
  • Sprawdź jej referencje.
  • Poproś o wykonanie odpłatnego audytu technicznego strony i analizy wyników wyszukiwania.
  • Podejmij decyzję.

Zachęcamy do oglądnięcia wideo z powyższymi informacjami:

Źródło: kanał Google Webmasters – https://www.youtube.com/channel/UCWf2ZlNsCGDS89VBF_awNvA

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Zostaw komentarz