Google AdWords to forma reklamy internetowej, której popularność rośnie w ogromnym tempie. Wpływa na to wysoka elastyczność, pełna kontrola nad projektem, świetna efektywność oraz łatwość w pomiarze jej efektów. Te i wiele innych argumentów sprawiają, że Google AdWords staje się nieodłącznym elementem każdego przedsiębiorstwa.
Kampania linków sponsorowanych opiera się zazwyczaj na rozliczaniu w systemie PPC (ang. Pay-Per-Click), czyli płatność za kliknięcie. Klient sam ma możliwość ustalenia miesięcznego budżetu jaki chce przeznaczyć na reklamę. Cena jednego kliknięcia uzależniona jest od ilości konkurencji, chętnej na wyświetlanie swojej reklamy w danym miejscu i kilku mniej ważnych czynników. Reklamę tworzy się poprzez wybranie miejsc, na których chcemy, aby się wyświetlała. Oczywiście interesują nas te, na których znajdują się nasi potencjalni klienci.
W jakich miejscach znajduje się reklama AdWords?
Linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania.
Wyświetlają się nad lub obok naturalnych wyników wyszukiwania. Poniżej przedstawiono reklamę AdWords w wynikach wyszukiwania dla frazy “opony”.
Linki sponsorowane Google w sieci kontekstowej. Reklama zostanie wyświetlona na portalach tematycznych, forach i portalach społecznościowych zgodnych z jej tematyką.Linki sponsorowane Google w YouTube. Pozwalają na wyświetlenie reklamy użytkownikom oglądającym materiały multimedialne, zgodne z jej tematyką.Linki sponsorowane na urządzenia mobilne. Dzięki tej formie reklamy AdWords zostaną wyświetlone na smartfonach i tabletach. Niezwykle ważna funkcja w dobie ogromnego wzrostu użytkowników internetu na urządzeniach mobilnych.Najważniejsze plusy reklamy w AdWords
Pełna kontrola wydatków. Posiadamy możliwość ustalenia dziennego budżetu, jaki chcemy przeznaczyć na kompanię. Pomożemy w optymalnym jego ustawienia, w każdej chwili istnieje możliwość jego edycji.Natychmiastowe efekty! W przeciwieństwie do pozycjonowania, gdzie trzeba czekać na efekty nawet kilka miesięcy, tutaj efekty widoczne są natychmiast po uruchomieniu kampanii w sieci. Jest to więc idealne rozwiązanie do czasu osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach naturalncyh, przy sezonowych ofertach lub jako usługa komplementarna do działań SEO.Brak zobowiązań! Sam decydujesz jak długo ma trwać kampania. Może być ona intensywna i trwać tydzień, ale też być bardziej zrównoważona i trwać kilka miesięcy lub lat. Nas specjalista pomoże w dobraniu najlepszego dla Ciebie rozwiązania.Lokalnie czy globalnie? Bardzo ważne jest określenie jaki jest zasięg Twojej działalności. Twoi potencjalni klienci znajdują się w obrębie miasta, województwa czy może całego kraju? Ustawienie zasięgu reklamy powoduje jej wyświetlanie tylko u potencjalnych klientów. Przekłada się to bezpośrednio na konwersję, a co za tym idzie opłacalność całej kampanii.Reklama tylko dla zainteresowanych. AdWords umożliwia szczegółowe określenie miejsc wyświetlania reklamy. Ustawiamy frazy, jakie należy wpisać w wyszukiwarkę Googe, aby się ona wyświetliła, dzięki temu trafią na nią tylko Twoi potencjalni klienci. Przekłada się to bezpośrednio na ilość zamówień.W tej formie reklamy wyjątkowo ważne jest indywidualne podejście do każdego projektu, dlatego skontaktuj się z nami przez poniższy formularz w celu otrzymania wyceny i wspólnego dobrania najbardziej optymalnej kampanii linków sponsorowanych Google AdWords. W treści zapytania proszę podać adres strony i cel reklamy (produkty, usługi itd.).