Linki sponsorowane

Google AdWords to forma reklamy internetowej, której popularność rośnie w ogromnym tempie. Wpływa na to wysoka elastyczność, pełna kontrola nad projektem, świetna efektywność oraz łatwość w pomiarze jej efektów. Te i wiele innych argumentów sprawiają, że Google AdWords staje się nieodłącznym elementem każdego przedsiębiorstwa.

Kampania linków sponsorowanych opiera się zazwyczaj na rozliczaniu w systemie PPC (ang. Pay-Per-Click), czyli płatność za kliknięcie. Klient sam ma możliwość ustalenia miesięcznego budżetu jaki chce przeznaczyć na reklamę. Cena jednego kliknięcia uzależniona jest od ilości konkurencji, chętnej na wyświetlanie swojej reklamy w danym miejscu i kilku mniej ważnych czynników. Reklamę tworzy się poprzez wybranie miejsc, na których chcemy, aby się wyświetlała. Oczywiście interesują nas te, na których znajdują się nasi potencjalni klienci.

W jakich miejscach znajduje się reklama AdWords?

  • Linki sponsorowane w wynikach wyszukiwania.

  • Wyświetlają się nad lub obok naturalnych wyników wyszukiwania. Poniżej przedstawiono reklamę AdWords w wynikach wyszukiwania dla frazy “opony”.

  • Linki sponsorowane Google w sieci kontekstowej. Reklama zostanie wyświetlona na portalach tematycznych, forach i portalach społecznościowych zgodnych z jej tematyką.
  • Linki sponsorowane Google w YouTube. Pozwalają na wyświetlenie reklamy użytkownikom oglądającym materiały multimedialne, zgodne z jej tematyką.
  • Linki sponsorowane na urządzenia mobilne. Dzięki tej formie reklamy AdWords zostaną wyświetlone na smartfonach i tabletach. Niezwykle ważna funkcja w dobie ogromnego wzrostu użytkowników internetu na urządzeniach mobilnych.
  • Najważniejsze plusy reklamy w AdWords

  • Pełna kontrola wydatków. Posiadamy możliwość ustalenia dziennego budżetu, jaki chcemy przeznaczyć na kompanię. Pomożemy w optymalnym jego ustawienia, w każdej chwili istnieje możliwość jego edycji.
  • Natychmiastowe efekty! W przeciwieństwie do pozycjonowania, gdzie trzeba czekać na efekty nawet kilka miesięcy, tutaj efekty widoczne są natychmiast po uruchomieniu kampanii w sieci. Jest to więc idealne rozwiązanie do czasu osiągnięcia wysokich pozycji w wynikach naturalncyh, przy sezonowych ofertach lub jako usługa komplementarna do działań SEO.
  • Brak zobowiązań! Sam decydujesz jak długo ma trwać kampania. Może być ona intensywna i trwać tydzień, ale też być bardziej zrównoważona i trwać kilka miesięcy lub lat. Nas specjalista pomoże w dobraniu najlepszego dla Ciebie rozwiązania.
  • Lokalnie czy globalnie? Bardzo ważne jest określenie jaki jest zasięg Twojej działalności. Twoi potencjalni klienci znajdują się w obrębie miasta, województwa czy może całego kraju? Ustawienie zasięgu reklamy powoduje jej wyświetlanie tylko u potencjalnych klientów. Przekłada się to bezpośrednio na konwersję, a co za tym idzie opłacalność całej kampanii.
  • Reklama tylko dla zainteresowanych. AdWords umożliwia szczegółowe określenie miejsc wyświetlania reklamy. Ustawiamy frazy, jakie należy wpisać w wyszukiwarkę Googe, aby się ona wyświetliła, dzięki temu trafią na nią tylko Twoi potencjalni klienci. Przekłada się to bezpośrednio na ilość zamówień.
  • W tej formie reklamy wyjątkowo ważne jest indywidualne podejście do każdego projektu, dlatego skontaktuj się z nami przez poniższy formularz w celu otrzymania wyceny i wspólnego dobrania najbardziej optymalnej kampanii linków sponsorowanych Google AdWords. W treści zapytania proszę podać adres strony i cel reklamy (produkty, usługi itd.).